Missie, visie en strategie
Missie:
Het leven van mensen mooier maken
Visie:
Bij Divone streven we er naar om de wereld net dat kleine beetje mooier te maken. Ons doel is om het leven te “verbeteren” voor 15 miljoen mensen voor 2025. We proberen dit voor elkaar te krijgen door mensen zich comfortabelen er mooier te laten voelen.
Strategie:
Diversiteit in markten en producten:
Het verkrijgen van diversiteit in producten en markten gebeurd door het voeren van diverse merken waardoor we focussen op laag- midden en het hoge segment sieraden.
Mocht een van deze markten niet naar verwachting presteren dan wordt dit gecompenseerd door iets betere resultaten in de andere markten.
Gecontroleerde groei:
Ons doel is om snel maar gecontroleerd te groeien, zowel op financieel gebied als in de vorm van onze markt diversiteit.
Divone beschikt over een sterke financiele achtergrond en de organisatie plukt dagelijks de vruchten van de no-nonsens aanpak en focuss op fashion.
Focus op merk:
Als relatief nieuw merk op de markt focussen wij hoog op de naams bekendheid.
Ons doel is momenteel hoofdxakelijk om het merk bij mensen bekend te maken, verwachten te scheppen welke we nakomen.
Divone focussed op klant tevredenheid en verwachtingen overtreffen.
Reliability:
Behalve naamsbekendheid van Divone streven we er naar om een van de meest betrouwbare business partners te worden uit de branch.
Ons doel is om 1.000 verschillende artikelen vanuit voorraad te kunnen leveren met een leverbetrouwbaarheid va 99,9%
Klanten moeten altijd snel en de juiste feedback krijgen welke ze ook verdienen.
OUR SPECIAL FEATURES
OUR TEAM
TESTIMONIALS
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled.